HARO (Rosenheim, Duitsland) laat weten een “fantastische en succesvolle” deelname te hebben gekend aan de Domotex 2018 in Shanghai. Op de stand van 200 vierkante meter werden bezoekers uit de hele wereld verwelkomd.
De ruimte was speciaal ontworpen voor de vakbeurs. “We hebben een heel bewuste keuze gemaakt voor de Domotex 2018 in Shanghai, omdat de Aziatisch-Pacifische regio een heel belangrijke markt is voor ons. We beschikken er over een krachtig verkoopnetwerk en onze HARO-producten Made in Germany worden erg goed ontvangen,” aldus Marketing/Sales-directeur Uwe Eifert.
Bijzondere aandacht ging in Shanghai uit naar de laminaatvloeren die geschikt zijn voor installatie in natte ruimtes, waaronder de nieuwe DISANO Saphir en HARO TRITTY 200 Aqua. Volgens Klaus Trautner, Marketing Manager bij HARO, zijn met name de parketvloeren van het bedrijf veelgevraagd in China. “Onze Chinese klanten verbinden dit productsegment met het kwaliteitslabel Made in Germany.” HARO beschouwt de Aziatisch-Pacifische regio als een van de sleutelmarkten voor de toekomst.