WIJK BIJ DUURSTEDE – Ook deze zomer konden de klanten van de Plinten & Profielen Centrale bij aankoop van een Quick-Step vloer van minimaal 25 vierkante meter meedoen met de ‘Tour de PPC’. Wie de winnaar van de Tour de France kon voorspellen, maakte kans op leuke prijzen. Een actie die net als vorig jaar veel respons had! De prijzen zijn onlangs onder de goede inzenders verloot.
“Een sportieve tijd als de Tour de France is bij uitstek een leuk moment om een actie toe doen”, aldus Peter Klaassen, directeur van PPC. “Quick-Step is al sinds 1999 nauw betrokken bij de Tour de France en met de promotionele uiting tijdens de tour, ondersteunen wij graag deze sportieve uitstraling!” Melvin Visser van Visser Parket uit Amersfoort won de hoofdprijs: een complete Reesfrees-set van 798 euro.
De tweede prijs ging naar Parket Pakhuis Almere. Medewerker Martin mocht het VIP-arrangement voor een wedstrijddag bij de Eneco Tour van 260 euro in ontvangst nemen.
Jean Pierre Roolant van Roolant Parket uit Hoensbroek won de gedeelde derde prijs: een origineel tenue van het Quick-Step Team.
Ook Nico Mels van Mels Parket uit Steenbergen mag zelf gaan rijden in een Quick-Step tenue.