NIEUWEGEIN - Vanaf 25 maart houdt WoonWerk op vier locaties in Nederland de workshop Gastvrijheid in de winkel. Als verkoopadviseurs in de woonbranche leer je daar in één avond hoe je een klant een warm welkom geeft en op een oprechte manier contact legt met hem of haar. Trainer is ‘professioneel consument’ Asha N. Lalai.
“Kan ik u ergens mee helpen?”, is een vraag die je regelmatig hoort als je een winkel binnenstapt. Uit klantonderzoek blijkt dat slechts 16 procent van de klanten een warm welkom ervaart in winkels. Het eerste contact met de klant is ontzettend belangrijk. In slechts een paar seconden beslist deze of hij de juiste klik voelt om het verkoopgesprek aan te gaan. In de workshop Gastvrijheid in de winkel leren verkopers in de woonbranche hoe het verkoopgesprek beter kan. In deze workshop leren deelnemers het perfecte samenspel tussen houding en gedrag. Zij leren de klant te begroeten vanuit het hart en een unieke ervaring met de klant te creëren zonder dat het opdringerig wordt.
Na het volgen van deze workshop kunnen deelnemers:
Klanten een fijn gevoel van welkom geven;
Oprecht en met passie contact leggen met de klanten in de winkel;
Het verschil maken in beleving door de juiste houding en gedrag;
Jouw unieke talenten omzetten naar succes!
De workshop vindt plaats op de volgende dagen en locaties:
25 maart Hoofddorp Den Burgh 19–22 uur
31 maart Arnhem Openluchtmuseum 19–22 uur
15 april Meppel Havixhorst 19–22
20 mei Eindhoven Piet Hein Eek 19–22
Medewerkers in dienst bij woonbedrijven die zijn aangesloten bij het Sociaal Fonds Wonen betalen 39,50 euro p.p., overige deelnemers betalen 95 euro p.p. Aanmelden kan via www.werkeninwonen.nl/gastvrijheid. Het is ook mogelijk deze workshop als in-company training op eigen locatie uit te voeren. Dit kost per workshop 960 euro (inclusief werkboek, hand-out en reiskosten). Voor meer informatie: [email protected] of +31 (0) 306 020 170.